سئو در كرج سئو در كرج

bamana

بك لينك رايگان بگيريد!

در حال حاضر در مباحث سئو، يكي از چالش انگيز ترين موضوعاتي كه وجود دارد، ثبت بك لينك رايگان است. بطوريكه پس از سئو و بهينه سازي سايت و توليد محتواهاي مفيد، نوبت به ثبت بك لينك رايگان مي رسد. ثبت بك لينك كمي دشوارتر از دو گام قبلي يعني سئوي سايت و توليد محتوا است. به اين دليل كه پيدا كردن وب سايت هايي كه لينك فالو مي توان در آن ثبت كرد از يك طرف زمان بر است، و از طرف ديگر ثبت لينك در اين وب سايت ها برايمان زمان بر خواهد بود.

بك لينك رايگان

حال اين موضوع به قدري مهم است كه ارزش زمان گذاشتن بر روي آن بسيار بالاست و نمي توان از آن چشم پوشي كرد. البته ثبت بك لينك رايگان سالم و طبيعي بسيار مهم است. روزانه مي توان با استفاده از روبات ها يا روش هاي غيراصولي بك لينك هاي فراواني ثبت كرد، ولي اين موضوع ريسك بالايي دارد و گاهاً اين نوع بك لينك ها مي تواند مخرب باشد و سئو ي شما را خراب كند. خريد بك لينك هم از همان روش هاي غيراصولي است(البته نه در گذشته، فقط در حال حاضر). زيرا فقط در يك مدت زمان كوتاه پاسخگو است و نتيجه دائمي ندارد(بدليل تغيير الگوريتم هاي گوگل). در ادامه به چند وب سايت ايراني جهت ثبت بك لينك رايگان اشاره مي كنيم.

بك لينك رايگان

آپارات

همانطور كه با وب سايت آپارات آشنا هستيد، اين وب سايت يكي از موفق ترين وب سايت هاي فعال در زمينه اشتراك گذاري ويدئو است كه مي تواند براي ثبت بك لينك رايگان بسيار مفيد واقع شود. بهتر است حتما در اين وب سايت عضو شويد و از پروفايل خود را در ابتدا كامل كنيد. پس از آن نياز است تا يك ويدئو كه ترجيحاً مربوط به كسب و كار شما باشد و بهتر است كه جنبه آموزشي داشته باشد، را بارگزاري كنيد تا بازديد جذب كند. در اين حالت مي توانيد توضيحاتي براي ويدئوي خود در نظر بگيريد. نكته اينجاست كه مي شود در بين نوشته هايتان، لينك مورد نظر را درج كنيد. اين لينك مي تواند كلمات كليدي باشد كه قرار است در سئو سايت آن كار كنيد.

حتما بخوانيد  راهكارهاي سئو و بهينه سازي سايت

بك لينك رايگان

كلوب

وب سايت كلوب نيز همانند وب سايت آپارات توسط يك شركت ساخته شد و به اندازه وب سايت آپارات قدرت مناسبي جهت ثبت بك لينك رايگان دارد. وب سايت كلوب را مي توان از جمله شبكه هاي اجتماعي فارسي موفق ناميد كه در مدت زمان كوتاهي توانسته جاي خود را ميان كاربران دنياي مجازي باز كند و درجات عالي برسد. در اين وب سايت همانند شبكه هاي اجتماعي كه تاكنون فعاليت داشته ايد مي توانيد فعاليت كنيد. درج مقاله، يادداشت، تصوير، ويدئو يا هر چيزي كه مي تواند در اين وب سايت بازديد كسب كند را در آن به اشتراك بگذاريد و همانند توضيحاتي كه براي آپارات داده شد، بك لينك خود را در ميان نوشته هاي خود ثبت كنيد، مثلا سئو در كرج

بك لينك رايگان

فيسنما

احتمالا به ياد فيسبوك افتاديد 🙂 فيسنما نيز يك شبكه اجتماعي با رويكردي فيسبوكي است. اين وب سايت سعي كرده تا شباهت فراواني به فيسبوك داشته باشد تا كاربران خود را از اين راه جذب كند كه اين روش بي نتيجه هم نبوده و فيسنما همانند فيسبوك توانست يك شبكه اجتماعي محبوب در كشورمان شود. اين وب سايت همانند فيسبوك مي تواند هر چيزي را به اشتراك بگذارد. فعاليت خود را در اين وب سايت هرچه زودتر شروع كنيد، زيرا مي توانيد در آن به ثبت بك لينك رايگان بپردازيد.

 

ادامه مطلب


برچسب:
امتیاز:
بازدید: 3
+ نوشته شده: 1396/5/24 ساعت: ۱۵ توسط:bamana :

تايپوگرافي و تاثير آن بر طراحي سايت

عصر امروز به عصر تايپوگرافي تبديل شده است. همان طور كه مي دانيم در طراحي سايت زيبايي سايت علاوه بر توليد محتوا و بهينه سازي آن، از اهميت بالايي برخوردار است. در طراحي گرافيكي سايت و همچنين در كنار آن انتخاب فونت مناسب براي سايت بايد دقت بسياري شود. تايپوگرافي يعني تغيير سايز، فاصله، شكل حروف، فاصله خطوط، نوع فونت متن و … به صورتي كه به وجود اورنده زبان بصري باشند. حال به تعريف تايپوگرافي و تاثير آن بر طراحي سايت مي پردازيم.

تايپوگرافي و تاثير آن بر طراحي سايت

نقش اينترنت و دنياي ديجيتال بر هيچ كس پوشيده نيست. اكثر تجارت ها به صورت آنلاين و از طريق اينترنت انجام مي پذيرد. مي دانيم كه پس از طراحي سايت، سئو و بهينه سازي سايت آن بايد انجام بپذيرد تا بازاريابي اينترنتي موفقي داشته باشيم. اما در كنار ان بايد اهميت زيادي نيز به تايپوگرافي سايت داد. به طوري كه جذاب و كاربر پسند بوده و كار شما را بهتر شرح دهد. ما نمبي توانيم تاسيپوگرافي براي سايت انتخاب كنيم كه با سليقه تمام كاربرانسازگار باشد اما مي توانيم آن را اصولي و قابل درك تر نماييم تا به ايت خود زيبايي و جذابيت بالاتري ببخشيم.

ادامه مطلب


برچسب:
امتیاز:
بازدید: 2
+ نوشته شده: 1396/5/9 ساعت: ۱۴ توسط:bamana :

طراحي سايت ريسپانسيو

طراحي سايت ريسپانسيو چيست؟ آيا با واژه ريسپانسيو(Responsive) يا واكنشگرا آشنا هستيد؟ ريسپانسيو بودن به چه معناست و چه كاربردي دارد؟ آيا استفاده از آن الزامي است؟ چه سرويس هايي به ريسپانسيو بودن اهميت مي دهند؟
ريسپانسيو يا واكنشگرا به اين معنا است كه وب سايت طراحي شده در تمام دستگاه ها نظير كامپيوتر شخصي، لپ تاپ ها، تبلت ها، دستگاه هاي هوشمند و انواع موبايل ها بهترين نمايش را داشته باشد و در هر اندازه اي از خود واكنش نشان دهد. طراحي سايت ريسپانسيو دغدغه بسياري از مديران وب سايت ها است. در قديم بدليل اين كه اندازه صفحه نمايش ها بزرگ بودند و كمتر كسي از دستگاه هاي هوشمند براي بازديد از يك وب سايت استفاده مي كرد، اين موضوع فاقد اهميت بود. ولي در حال حاضر بيش از ۵۰ درصد از كاربران جهت بازديد از يك وب سايت از دستگاه هاي هوشمند به غير از كامپيوترها استفاده مي كنند. اين موضوع باعث شده تا تمام طراحان وب سايت اين موضوع را ناديده نگرفته و به آن توجه كنند و در طراحي هاي خود از آن ها استفاده كنند. طراحي وبسايت ريسپانسيو به يكي از داغترين موضوعات در سال ۲۰۱۳ تبديل شد كه بخشي از آن به دليل رشد گوشي‌هاي هوشمند و ساير دستگاه‌هاي موبايل بود. بيشتر مردم از دستگاه‌هايي با صفحه نمايش كوچكتر براي مشاهده صفحات وب استفاده مي‌كنند.

حتما بخوانيد  عوامل فراري شدن كاربران سايت – بخش ششم

ريسپانسيو فقط براي نمايش نيست!

سوالي كه وجود دارد اين است كه آيا حالت ريسپانسيو فقط براي بهتر ديدن وب سايت است؟ پاسخ اين سوال منفي است. طراحي سايت ريسپانسيو باعث حرفه اي تر شدن وب سايت شما و حالات واكنشگرا در ابعاد مختلف است. ولي اين امر فقط جنبه ظاهري ندارد و مبحث آن گسترده تر است. علاوه بر اين كه وضوح تصاوير استفاده شده در حالت ريسپانسيو حفظ مي شود، المان هاي طراحي شده در وب سايت هم تحت تاثير اين موضوع هستند. يعني با كوچك شدن صفحه نمايش، وضوح تصاوير و المان ها نيز تغيير مي كند و باعث مي شود تا المان ها نيز باكيفيت ظاهر شوند.

ريسپانسيو؟ سئو؟

تعجب نكنيد! كاملا درست است. حالت واكنشگرا نيز در سئو تاثير بسزايي دارد. گوگل در اوايل سال ۲۰۱۷ به گفته خود تاكيد كرد و اين موضوع را متذكر شد كه وب سايت هايي كه حالت واكنشگرا در آن ها وجود ندارد، به مراتب نمرات منفي دريافت مي كنند. همچنين اين ريسپانسيو بودن از نظر گوگل به همين جا ختم نمي شود. گوگل در سال جديد قصد دارد تا جلوي وب سايت هايي كه كاربران را آزار مي دهد بگيرد. وب سايت هايي كه چه در حالت ريسپانسيو چه در حالت دسكتاپ از ابتدا اسكرول زيادي خورده تا به محتوا برسند نيز نمرات منفي دريافت مي كنند. پس قضيه ريسپانسيو بودن جدي است 🙂 طراحي وب سايت خود را جدي بگيريد!

 

ادامه مطلب


برچسب:
امتیاز:
بازدید: 1
+ نوشته شده: 1396/5/1 ساعت: ۱۵ توسط:bamana :

آموزش ثبت رايگان سايت در الكسا پس از تغييرات اخير

آموزش ثبت رايگان سايت در الكسا پس از تغييرات اخير

سايت الكسا (alexa.com ) يكي از معروف ترين و قديمي ترين سايت هاي جهان براي آمار بازديد و رتبه بندي تمامي سايت هاي سراسر جهان مي باشد. و طراحان سايت و سئو كارها از اين سايت براي آناليز وب سايت خود بسيار استفاده مي نمايند.  اين سايت اخيرا دستخوش تغييرات زيادي شامل تغييرات گرافيكي و ظاهري و همين طور تغييرات فني و كاربردي بوده است كه كاربران زيادي را دچار مشكل نموده است. كاربران براي claim كردن در واقع ثبت سايت رايگان در الكسا سردرگم شده اند. برخي كاربران اين فكر را مي كردند كه پس از تغييرات به وجود آمده اين قسمت از سايت الكسا حذف گرديده است. در صورتي كه هنوز هم اين امكان با كمي تغييرات در روند آن قابل اجرا مي باشد. براي اجراي اين كار بيشتر از همه در قسمت پرداخت ها و اطلاعات حساب مالي شاهد تغييرات خواهيم بود طراحي سايت در كرج.

تغييرات اساسي به وجود آمده در الكسا

در طراحي جديد سايت الكسا در كد هاي HTML و CSS سايت از از سيستم قدرتمند Bootstrap استفاده شده است. همين طور سايت الكسا در طراحي جديد خود از ابزار آمارگير گوگل google analytics استفاده مي نمايد.

حال قصد داريم در اين مقاله به آموزش ثبت رايگان سايت در الكسا بپردازيم:

در ابتدا وارد سايت الكسا شويد http://www.alexa.com/ و اگر حساب كاربري داريد وارد آن شده و در غير اين صورت براي خود يك حساب كاربراي ايجاد نماييد و پس از تاييد آن از طريق ايميل وارد حساب كاربري خود شويد. سئو در كرج.
در مرحله بعد وارد تب Home شويد و وسايت خود را در اين قسمت وترد نماييد و Enter را بزنيد.

 

ادامه مطلب


برچسب:
امتیاز:
بازدید: 3
+ نوشته شده: 1396/4/25 ساعت: ۱۲ توسط:bamana :

برندينگ چيست؟

طبق تعريفي كه انجمن بازاريابي AMA آمريكا دارد، برندينگ مجموعه اي تشكيل شده اس نام، لوگو، علامت، طراحي، رنگ بندي و يا تركيبي از آنها است كه برتري ها و خدمات هر تجارتي را هويت مي بخشد. در عمل برندينگ تفاوت هاي شما را به شركت هاي بسيار ديگر مشخص كرده و قطعا كسي كه برندينگ انجام داده باشد و خود را برند كرده باشد، از باقي نام ها متمايز مي شود. بنابراين برندينگ درباره رقابت بر سر مشتري و شتيوق آنها به انتخاب محصولات و خدمات شما در ميان رقبا نيست، بلكه ايجاد چشم انداز و ذهنيت نسبت به تجارت خود در مشتريان است. برندينگ را مي توان با عمليات بسيار گسترده اي آغاز كرد و ادامه داد. يكي از اين اقداماتي كه مي توان به آن اشاره كرد، طراحي سايت است. با طراحي سايت مي توانيد برند خود را وارد دنياي مجازي كنيد و ورود به دنياي مجازي باعث مي شود حضور خود را در اين دنيا تثبيت كنيد. فرض كنيد كسي نام شركت شما را در اينترنت جستجو كند، چه مي شود اگر شما لينك اول نباشيد؟ قطعا جلوه مناسبي نخواهد داشت. ولي اگر نام شما پس از جستجو اولين لينك باشد و به شكلي زيبا به نمايش درآيد، تصوير مناسبي در ذهن مخاطب شكل ميگيرد.

دستاوردهاي برندينگ مناسب مي تواند شامل موارد زير باشد:

  • پيام و شعار شما را به خوبي منتقل ميكند
  • اعتبار شما را تاييد كرده و افزايش ميدهد
  • هويت مناسب برند مشتريان را به راحتي متقاعد خواهد كرد
  • وفاداري مشتريان به شما را افزايش ميدهد
  • برقراي ارتباط عاطفي و ايجاد حس شناخت در مشتريان

.

اهميت برندينگ در چيست؟

جهت موفقيت در برندينگ بايد نياز هاي مشتريان را به خوبي بشناسيد و استراتژي برند شركت خود را در هر زمان متناسب با آن برنامه ريزي كنيد. برندينگ شما با تجربيات و برداشت هاي قبلي مشتريان از بازار در ارتباط است و در كنار جذب عده اي بسوي شما، مشخصا بخشي از مشتريان را از شما دور خواهد كرد. برندينگ موفق بايد هر روز در تلاش براي جلب مشتريان و جذب مشتريان جديد باشد. اين كار تنها در سايه تحقيقات ميداني درست، رضايت مشتريان و بررسي عملكرد و تعيين استراتژي تبليغاتي صحيح امكان پذير است. در عمل، مديريت برند پايه و اساسي مناسبي را براي بازاريابي و ارتباطات شما ايجاد خواهد كرد كه عدم توجه به آن ممكن اس شما را از رقيبانتان عقب بي اندازد.

بازسازي يك برند

ممكن است شما در حال حاضر برند خود را تعريف و معرفي كرده باشيد ولي از نتايج و دستاوردهاي آن راضي نباشيد، بازسازي و بهبود برندينگ مرحله اي حساس و مهم در تاريخ هر تجارتي خواهد بود و كوچكترين اشتباه ممكن است موجب از دست رفتن مشتريان كنوني شما گردد ولي در نقطه مقابل برندينگ حرفه اي و مشاوره با متخصصين امر ميتواند تجارت شما را متحول كرده و مشتريان شما را تا چندين برابر افزايش دهد.


برچسب:
امتیاز:
بازدید: 3
+ نوشته شده: 1396/4/12 ساعت: ۱۱ توسط:bamana :

اصول تگ گذاري مطالب سايت

اصول تگ گذاري مطالب سايت هميشه يكي از مباحث پر تب و تاب در زمينه توليد محتوا و سئو بوده است. مديران وب سايت ها هميشه بدنبال قوانين تگ گذاري و برچسب ها در توليد محتوايشان بوده اند. اين كه در توليد يك مطلب و انتشار آن در دنياي مجازي، چه قواعدي براي تگ گذاري در يك مطلب وجود دارد. در اين زمينه سوالات زيادي براي مديران و وب مستران پيش مي آيد از جمله:

  • در يك محتوا چه برچسب هايي بايد وارد شوند؟
  • تعداد برچسب ها به چه ميزان بايد باشد؟
  • طول برچسب ها چقدر باشد؟
  • از واژه هاي غيرفارسي مي توان استفاده كرد؟
  • تاثير چه برچسب هايي بيشتر است؟
  • محدوديتي در ورود برچسب ها وجود دارد؟
  • اصلا چرا برچسب ميزنيم؟! 😐

بهتر است پيش از شروع پاسخ به سوالات فوق، شما را با يك مثال در مورد تمام اين تگ گذاري ها و كل قضيه بزنيم تا كمي اين موضوع برايمان روشن شود. فرض كنيد نويسنده افتخاري آويناوب هستيد و امروز قصد داريد تا يك مطلب در اين وب سايت تحت عنوان طراحي سايت شركتي منتشر كنيد. قصد شما از انتشار اين مطلب اين است كه كاربراني كه بدنبال طراحي سايت شركتي هستند آويناوب را پيدا كرده و به آن ها سفارش طراحي سايت دهند. علاوه بر مسائل سئو كه بايد در عنوان و خود محتوا انجام شود، بحث برچسب ها مورد توجه شما قرار مي گيرد. چه برچسب هايي بايد وارد كنيد؟ پاسخ سوال ساده ست. فقط بايد خود را به جاي كاربراني قرار دهيد كه بدنبال طراحي سايت شركتي هستند. شما بعنوان يك كاربر، براي اين كه به اين مطلب دست يابيد، چه واژه هايي را جستجو مي كنيد؟ اگر بنده به جاي اين كاربر باشم، اين واژه هاي جستجويم مي شود: طراحي سايت، طراحي سايت شركتي، طراحي وب سايت شركتي، وب سايت شركتي، سفارش سايت شركتي و… . پس آموختيم كه ۱- چرا برچسب ميزنيم و ۲- چه برچسب هايي بزنيم

 

ادامه مطلب


برچسب:
امتیاز:
بازدید: 1
+ نوشته شده: 1396/3/17 ساعت: ۱۷ توسط:bamana :

دليل استفاده از لينك بيلدينگ طبيعي

لينك بيلدينگ طبيعي چيست؟ ممكن است سوال بسياري از مديران و وبمستران باشد. لينك بيلدينگ ايجاد لينك سازي در وب سايت هاي ديگر است. اين كار به جهت بهبود سئو انجام مي شود. ممكن است شما قصد افزايش رتبه يك كلمه كليدي در يك جستجوگر را داشته باشيد. پس از بهينه سازي سايت و توليد محتواي دقيق و با كيفيت، بايد به سراغ لينك بيلدينگ برويد. پس دليل استفاده از لينك بيلدينگ را بهمراه مفهوم آن متوجه شديم. متاسفانه در گذشته خريد بك لينك ها بسيار مُد بود و همچنين جستجوگرهايي مثل گوگل قوانين خاصي براي اين موضوع در نظر نگرفته بودند و سوء استفاده هاي بسيار زيادي در اين قضيه صورت گرفت و بسياري فقط با خريد بك لينك به نتايج مفيدي در سئو دست پيدا كردند. چندي از اين قضيه نگذشت كه گوگل قوانين سخت گيري براي اين نوع لينك سازي در نظر گرفت و كساني كه اين نوع لينك سازي را ادامه دادند در گوگل پنالتي شدند و تمام زحماتشان به هدر رفت.

دليل استفاده از لينك بيلدينگ طبيعي

از نظر ما گوگل متوجه اين موضوع مي شود و بهتر است از روش هاي طبيعي لينك سازي هاي خود را انجام دهيد. لينك سازي طبيعي در بهينه سازي سايت كمك بسزايي مي كند و مي تواند رشد فراواني در بالا آمدن يك كلمه كليدي در جستجوگرها داشته باشد. از اين پس دقت داشته باشيد كه محتواي شما توسط خزنده هاي گوگل بررسي مي شود و نياز است حتما محتواي شما مفيد و توليدي باشد و داراي كلمات كليدي و لينك سازي هاي داخلي باشد. در اين صورت شما روش هاي طبيعي را دنبال مي كنيد و سايت شما توسط گوگل پنالتي نمي شود.

 

ادامه مطلب



برچسب:
امتیاز:
بازدید: 3
+ نوشته شده: 1396/2/28 ساعت: ۱۸ توسط:bamana :

چگونه رضايت گوگل را جلب كنيم؟

چگونه رضايت گوگل را جلب كنيم؟ هميشه يكي از دقدقه هاي مديران در طراحي سايت، حضور پررنگ در جستجوگرهايي مثل گوگل بوده و هنوز هم هست. طي تحقيقاتي كه در اين زمينه انجام شده است، ۹۰ درصد از كاربران در فضاي مجازي، وب سايت هاي مورد نظر خود را در جستجوگرهايي نظير گوگل ميابند كه فقط سه لينك اول را مشاهده مي كنند. پس در اينجا ارزش سئو در طراحي سايت مشخص مي شود. موضوع مهم در بهينه سازي جلب رضايت گوگل نيز هست. گوگل به شدت اين موضوع برايش مهم است كه يك وب سايت چگونه از ابتدا به درجه بالاتر مي رسد. راه هاي بسيار زيادي براي رشد وب سايت در كمترين زمان وجود دارد، ولي گوگل به آنها ربته نمي دهد و امكان پنالتي شدن اين وب سايت ها بسيار زياد است. پس بهتر است رضايت گوگل را در اين قضيه جلب كنيم.

بهينه سازي وب سايت

اول از هرچيزي بايد وب سايت خود را بهينه كنيم. بهينه سازي سايت مي تواند از لحاظ سرعت بارگزاري، نوع سرور و در دسترس بودن آن و همچنين رعايت قوانين سئو مي باشد. وب سايت شما بايد استاندارد هاي موردنياز را در زمينه سئو داشته باشد. استفاده از هدينگ يك و دو به تعداد مورد نياز، متن هاي كافي، تصاوير بهمراه تايتل و در نهايت حجم صفحه اصلي وب سايت. تمام اين ها مباحث بهينه سازي سايت هستند كه مي تواند به رشد وب سايت شما كمك شاياني كند. اگر تمام موارد را به نحو احسنت انجام دهيد، توجه گوگل را به خود جلب كرده ايد.

چگونه رضايت گوگل را جلب كنيم؟

پس از اين كه از بهينه شدن وب سايت خود مطمئن شديم و تمام قوانين سئوي آف پيج و آن پيج را رعايت كرديم، مي توانيم با خيال راحت به توليد محتواي مفيد كنيم. محتواي توليدي بايد داراي بيش از ۸۰۰ كلمه باشد و كلماتي كه بر روي سئو خود كار مي كنيد را به صفحات خود لينك دهيد و گاهاً آن ها را بولد كنيد تا بيشتر ديده شوند. در هر ۱۰۰ كلمه مي توانيد يك كلمه را لينك كنيد. اين لينك ها بايد به صفحات وب سايت شما باشد و دقت داشته باشيد كه تايتل در آن ها  وجود داشته باشد. علاوه بر توليد محتواي مفيد بهمراه لينك سازي، مورد ديگري كه مي تواند نظر گوگل را به وب سايت شما جلب كند، ايجاد بكلينك هاي سالم است. بكلينك سالم به بكلينكي گفته مي شود كه توسط روبات ثبت نشده باشد. روبات ها قادر هستند تا بكلينك هاي زيادي را در مدت زمان بسيار كم ثبت كنند و اين از نظر گوگل خطا محسوب مي شود و ممكن است وب سايت شما در ليست سياه گوگل قرار بگيرد. پس بكلينك ها را بايد با حوصله بسيار زياد در وب سايت هاي مشابه ثبت كنيد. سعي كنيد در وب سايت هاي علمي مشابه حتما اقدام به لينك سازي صحيح داشته باشيد. وب سايت هاي علمي كه با دامنه هاي edu. هستند از نظر گوگل ارزش زيادي دارد و با ثبت لينك در آن وب سايت ها، گوگل توجه زيادي به شما خواهد داشت. كلام آخر اين كه اصلا به روش هايي كه راه صد شبه را يك شبه طي مي كند نرويد، زياد از نظر گوگل اين نوع وب سايت ها وب سايت هاي متخلف هستند و علاوه بر اين كه رشد نمي كنيد، امكان پسرفت شما در سئو سايت زياد است.

 

ادامه مطلب


برچسب:
امتیاز:
بازدید: 4
+ نوشته شده: 1396/2/21 ساعت: ۱۳ توسط:bamana :

انواع محتواي هميشه سبز

انواع محتواي هميشه سبز: محتواي هميشه سبز محتوايي است كه در آن مطلبي تهيه و توليد مي شود كه ماندگاري آن به مراتب از مطالب ديگر بسيار بيشتر است و با پيشرفت علم و روش هاي جديد ديگر، آن مطالب ارزش خود را حفظ مي كنند و كماكان ارزش خواندن را براي مخاطب دارد. اگر مطلب پيشين را در مورد محتواي سبز تحت عنوان محتواي هميشه سبز چيست و چگونه توليد مي شود؟ را مطالعه نكرديد، پيشنهاد مي كنيم از خواندن آن غافل نشويد. در اين مطلب قصد داريم تا انواع محتواي سبز را اشاره كرده و به توضيح آن ها بپردازيم، با آويناوب همراه باشيد…

انواع محتواي هميشه سبز

همانطور كه گفته شد، محتواي هميشه سبز، محتواي معاصر نيز گفته مي شود و مطالبي هستند كه ارزش خواندن را در مخاطب از دست نداده و پس از گذشت مدت زماني همچنان مي تواند قابل خواندن باشد. حتما در جستجوهايي كه در سطح اينترنت انجام مي دهيد مطالبي با تاريخ انتشار بسيار قديمي تر ديده ايد كه هنوز در بهترين نتايج جستجو ها وجود دارند. اين مطالب همان مطالب معاصر هستند و هنوز ارزش مطالعه و جستجو را نيز دارد. در ادامه به توضيح انواع محتواي هميشه سبز مي پردازيم:

واژه نامه

همانطور كه مشخص است، يك اپراتور در يك وب سايت متخصص در زمينه كاري خود است و مي تواند پاسخگوي نياز مخاطبين باشد و اين در حالي است كه مخاطبين و كاربران شما در سطح شما اطلاعات كافي و لازم را بصورت تخصصي ندارند. در اين صورت مي توانيد يك محتواي هميشه سبز ديگر تحت عنوان واژه نامه ايجاد كنيد تا مخاطبين بتوانند از تخصص شما مطلع شده و مقالات شما را بهتر درك كنند. بعنوان مثال در طراحي سايت مي توانيد واژه هاي هاست و دامنه يا قالب و نرم افزارهاي سايت يا سيستم هاي مديريت محتوا را توضيح دهيد.

 

ادامه مطلب


برچسب:
امتیاز:
بازدید: 5
+ نوشته شده: 1396/2/6 ساعت: ۱۶ توسط:bamana :

نكات طلايي در سئو سايت وردپرسي

در مباحث طراحي سايت هميشه مواردي همچون سئو و بهينه سازي و سئو سايت وردپرسي پس از آن چالش انگيزترين موضوعي بوده است كه مديران را درگير خود كرده است. در حال حاضر بسياري از وب سايت هايي كه در زمينه هاي مختلفي طراحي و پياده سازي مي شوند، از سيستم مديريت محتواي وردپرس استفاده مي شود. امروز در نظر داريم تا روش هاي اساسي و بسيار مهم در زمينه سئو را در وب سايت وردپرسي توضيح دهيم.

استفاده از پيوند يكتاي مناسب براي موتور جستجو

در وبلاگ آويناوب پيش از اين در مورد بهترين نوع پيوندهاي يكتاي وردپرس با استاندارد سئو صحبت شده بود و نوع پيوندهاي يكتا بررسي شد و بهترين نوع آن گفته شد. اين نوع پيوند يكتا بايد با نوع وب سايت مشخص شود، مثلا نوع پيوند هاي يكتاي يك وب سايت شركتي با يك وب سايت خبري بسيار متفاوت مي باشد. موتورهاي جستجوگري مثل گوگل بسيار زياد به اين موضوع اهميت مي دهد، لذا بايد بهترين نوع آن را بسته به نوع ساختار وب سايت خود انتخاب كنيد. بصورت كلي در وردپرس، بهترين نوع پيوندهاي يكتاي وردپرس، نام نوشته مي باشد. به اين دليل كه كاراكترهاي عنوان مطلب شما در URL مطالب شما آورده مي شوند و در صورتي كه اين دو با هم يكسان باشند، نمره سئوي خوبي دريافت خواهيد كرد. بنابراين در ايندكس هاي گوگل به مراتب موفق تر خواهيد بود.

استفاده از نقشه سايت XML

يكي از مهم ترين قدم هايي كه بايد در سئو سايت برداريد، ايجاد نقشه سايت است. نقشه سايت براي جستجوگرها مثل يك نقشه گنج مي ماند و به آن ها براي درك بهتر صفحات كمك مي كند. جستجوگر  گوگل ابزار وب مستر خود را براي وبمسترين به جهت بهينه سازي ايجاد كرده كه حتي خود گوگل خطاهاي سايت مپ را به شما نشان مي دهد. در انجام اين امر به هيچ عنوان غافل نشويد اگر يك نقشه سايت نداريد، همين الآن آن را به افزونه هاي متنوعي كه وجود دارد بسازيد و در منوهاي سايت خود اضافه كنيد.

 

ادامه مطلب


برچسب:
امتیاز:
بازدید: 11
+ نوشته شده: 1396/2/2 ساعت: ۱۵ توسط:bamana :